11, grynet

"Man blir kär i vem man vill!
Ingen kan bestämma eller får tala om för en vem man är kär i! Kärlek är en känsla som varje människa har i sig. Tänk om nån sa att det var fel att vara hungring eller kissnödig! Helt sjukt!"
Taget ur Grynets bok!

Jag är kär!
Jag har hela tiden tyckt att en kille i min klass har varit snäll, och söt och att han&jag skulle passa så bra tillsammans!
Nu så sa jag de till mina kompsar, och dom gick ju lös.!
Dom tycker att
"ååh ni skulle ju passa jättebra"
"naae va sött"

och idag så sa jag de till honom,
han sa typ bara okej...
men sen så fråga ja om han gillade mig med och då sa han ja!
Puss på ossian!

väldigt dålig bild men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0